КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Робота з листками книги, діаграмами, майстром функцій. Консолідація даних
1. Запустити програму Excel
.

2. Перейменувати Аркуш1 на І тема.
3. Перейменувати Аркуш2 на ІІ тема, Аркуш3 - на Консол_оцінок.
4. Додати 4-ий листок з назвою Якість_навчання.
5. На аркуші І тема створити таблицю відповідно до зразка: встановити жирне накреслення для комірок B1:C1, E14:E15, накреслення курсив для B2:B14, об’єднати комірки C1:C15 та заповнити таблицю даними.

6. Заповнити стовпець Оцінки на власний смак числами від 0 (не атестовано) до 12.
7. Порахувати кількість оцінок “12”, використовуючи статистичну функцію COUNTIF.
8. Скопіювати формулу комірки Е1 в комірки Е2:Е13 і замінити число 12 відповідно на числа 11, 10, …
9. У разі відсутності 0 (не атестовано) порахувати середній бал та записати результат до комірки Е14. Інакше повинен бути запис “Ліквідувати заборгованість”. Для цього використати логічну функцію IF.
10. Порахувати якість знань та записати до комірки Е15 за формулою: (кількість “12”+ кількість “11”+ кількість “10” +кількість “9”+ кількість “8”+кількість “7”) / кількість предметів.
11. Встановити процентний тип даних для комірки Е15.
12. Створити діаграму на основі предметів та оцінок за них (комірки А1:В14). Задати фон діаграми на власний смак. Встановити такий шрифт легенди, щоб було видно всі підписи до даних.
13. Скопіювати комірки А1:Е15 на Аркуш “ІІ тема”. Змінити дані в стовпці “Оцінки”. Звернути увагу, як змінились значення в інших комірках.
14. Створити діаграму аналогічно п. № 12.
15. Перейти на Аркуш Консол_оцінок.
16. Створити консолідовану таблицю, яка поєднує дані 1-ої та 2-ої тем (використовувати середнє значення).
17. Збільшити ширину стовпців.
18. Подивитись, що відбувається, якщо натиснути


19. Перейти на Аркуш “Якість_навчання”.
20. Записати до комірок А1 – “І тема”, А2 – “ІІ тема”, А3 – “Середній показник”.
21. Оформити посилання з комірок В1 і В2 на значення “Якість навчання” листків “І тема” і “ІІ тема”.
22. Порахувати середнє арифметичне значення оцінок за 2 теми.
// Інформатика. - № 25-28 (217-220), липень 2003.
Набір тексту.
