Матеріал розроблений Васкевич Оленою Віталіївною, вчителем ФМГ 17 м. Вінниці
ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 9
1. Заповни порожні клітинки
Що ти помітив?
2. Операція, обернена до множення, - ділення !
а) До виразу з множенням склади обернений, зроби висновки. Введи у перше віконечко вираз з дільником «9», а в друге - вираз з іншим дільником, пробіли не став.
Зразок | |
2 • 9 = | в першому віконечку 18:9=2 |
в другому віконечку 18:2=9 |
б) Користуючись оберненими діями, розв'яжи ланцюжки:
3. Чи знаєш ти, що числа, які діляться на 9, називаються кратними дев'яти.
Вибери з даних чисел кратні 9, введи їх послідовно у віконечко через кому без пробілів, точку в кінці не став :
15, 21, 27, 43, 36, 49, 45, 63, 64, 72, 76, 81, 9, 90, 92
4. Спробуй скласти вирази до задач. Не забудь в дужках вказати найменування, скорочуючи на одну букву з крапкою.
Чим вони всі схожі і в чому відмінні?
Карлсон з'їв 36 тістечок, а Малюк 9. У скільки разів більше з'їв тістечок Карлсон?
Карлсон купив 36 тістечок і всі їх розклав на 9 тарілочок, порівну на кожну. Скільки тістечок на кожній тарілочці?
Коли Карлсон став розкладати свої 36 тістечок по 9 штук у коробочки, він збагнув, що йому потрібно ? коробочок.
Карлсон щиро поділився з Малюком, віддавши йому дев'яту частину від своїх 36 тістечок. Скільки тістечок отримав Малюк?
Якщо зменшити кількість Карлсонових тістечок (а їх було 36) у 9 разів, то вийде кількість тістечок, які зміг здолати Малюк. Скільки тістечок з'їв Малюк?
Якщо ти ще не втомився, то натисни Закінчити урок, потім зі списку уроків обери наступний.